flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Щоб реформування юстиції відбувалося на належному рівні необхідно шість компонентів для змін

03 лютого 2014, 11:17

 Для реалізації завдань проекту Європейського Союзу «Підтримка реформ у сфері юстиції в Україні» команда проекту ЄС виділить експертів, надасть технічну підтримку при узгодженні пріоритетів та допомогу в розробленні стратегії реформи і забезпеченні ефективності її впровадження.

 Як саме виконуватимуться поставлені завдання — визначення та розроблення планів реалізації ініціатив, створення комітету з координації реформ, підтримка стратегії реформування юстиції тощо, обговорили під час зустрічі голова Вищої кваліфікаційної комісії суддів Ігор Самсін та відповідальний довгостроковий експерт проекту ЄС «Підтримка реформ у сфері юстиції в Україні» Віргіліус Валанчюс.

 Європейський експерт наголосив: для того щоб реформування юстиції відбувалося на належному рівні, необхідними є 6 ключових компонентів:

 • сприяння розвитку широкої стратегії сектору юстиції;

 • підтримка реформи прокуратури;

 • зміцнення незалежності судової системи;

 • створення судової поліції та перегляд

 повноважень слідчих;

 • підтримка прав на захист і доступ до правосуддя;

 • запобігання корупції та боротьба з нею.

 Співрозмовники дійшли згоди, що міжнародні довгострокові експерти зосередять свою діяльність на узгодженні та координації політико-інституційних аспектів реформи. А короткострокові місцеві та міжнародні експерти приділять увагу впровадженню ефективних правових механізмів, які грунтуються на новітніх технологіях та практиці країн — членів ЄС.

 Кожен із 5 довгострокових міжнародних експертів та їхніх довгострокових національних співробітників працюватимуть в одній із державних установ або органі юстиції. У кожній сфері вони створять технічну робочу групу, до складу якої увійдуть відповідальний експерт, представники головних органів правосуддя та один офіційний представник Міністерства юстиції.